    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nic prostszego ...
    Date: Wed, 23 Nov 2016 16:28:12 +0100

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości
    W dniu środa, 23 listopada 2016 14:05:22 UTC+1 użytkownik Shrek
    napisał:

    >No właśnie, ale poprawia sie wolno. W sklepie np. Nikt nie pogania
    >pana przy kasie i nie rozpisuje sie w usenecie jak powoli te ludzie
    >kupują.
    >Czyli jest progres. Może kiedys dojdzie do tego że nie będzie sie
    >głupio komentowac że ktos jedzie autostrada 120 wyprzedzając kogos
    >kto jedzie 110 bo >tym z tyłu sie spieszy i zaraz umrą jak nie
    >wyprzedzą...

    Ale moze wlasnie trzeba pisac - i nich ten ktos sie wykaze kultura i
    sam zwolni do 110, jesli mu sie nie spieszy :-P

    >Niedawno były utyskiwania na ciężarówki że paraliżują ruch na
    >autostradach.
    >I ja tam pisałem że niebawem utyskiwanie sie zacznie na "kapeluszy"
    >niezaleznie czy ciężarówkom zakaże sie wyprzedzania.
    >Wpisujesz sie w ten obraz.
    >Takie to straszne musieć jechać 120 zamiast 140?

    Zazwyczaj nie. Wystarczy troche ujac gazu wczesniej i nawet nie
    trzeba do tych 120 zwalniac.
    Ale musi byc pare warunkow:
    - to ma byc naprawde 120, a nie 100, bo 100 zamiast 150 to juz
    nieznosnie wolno :-)
    - nie powinno byc "zajechania drogi" przy tym wyprzedzaniu,
    - to ma byc jedno krotkie wyprzedzanie, bo jak jest dluga kolumna,
    czlowiekowi sie spieszy, samolot odlatuje, to i 120/140 denerwuje :-)

    W druga strone kulture tez warto zastosowac - jedziemy sobie te 140,
    popatrzmy co na tym prawym pasie, czasem wystarczy troche gazu ujac
    lub dodac, aby ten jadacy 120 nie musial hamowac do 80.
    No ale on tez ma oczy, tez moze przewidywac ...

    J.