  • Data: 2016-11-23 15:05:17
    Temat: Re: Nic prostszego ...
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 listopada 2016 14:05:22 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > To w sumie też - nawet nie chodzi o zbyt mały odstęp, ale to jest
    > właśnie to co się dzieje między Łodzią a Warszawą. Prawy pas 100-110,
    > lewy 120-130, ale nikt nie zjedzie na prawy, bo potem na lewy się już
    > nie wbije - w sumie trudno mu się dziwić. A powodem jest gościu co na
    > poczatku tej kolumny na lewym jedzie 120, bo przecież wyprzedza tych co
    > 110, więc mu wolno, a resztę ma w d4.
    >
    > A jeśli chodzi o kulturę, to ciągle się to poprawia.

    No właśnie, ale poprawia sie wolno. W sklepie np. Nikt nie pogania pana przy kasie i
    nie rozpisuje sie w usenecie jak powoli te ludzie kupują.
    Czyli jest progres. Może kiedys dojdzie do tego że nie będzie sie głupio komentowac
    że ktos jedzie autostrada 120 wyprzedzając kogos kto jedzie 110 bo tym z tyłu sie
    spieszy i zaraz umrą jak nie wyprzedzą...

    Niedawno były utyskiwania na ciężarówki że paraliżują ruch na autostradach. I ja tam
    pisałem że niebawem utyskiwanie sie zacznie na "kapeluszy" niezaleznie czy
    ciężarówkom zakaże sie wyprzedzania.

    Wpisujesz sie w ten obraz.

    Takie to straszne musieć jechać 120 zamiast 140?