    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nforce 4 i dysk 4TB
    Date: Tue, 02 Jun 2015 18:18:02 +0200
    <mk4b4l$9io$1@node2.news.atman.pl> <mk4ofd$fm3$1@news.mixmin.net>
    <1wu8jgrrw9as9$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <mk7oen$5dq$1@news.mixmin.net> <m...@p...pl>
    <mkach4$4b3$1@news.mixmin.net> <mkadvd$uc9$1@node1.news.atman.pl>
    <mkcdjt$jle$1@news.mixmin.net> <m...@p...pl>
    <mkd6ub$d1s$1@news.mixmin.net> <m...@p...pl>
    <mkfcb8$bpu$1@news.mixmin.net> <mki84k$gn$1@node2.news.atman.pl>
    <mkjqf4$t0v$1@news.mixmin.net>

    W dniu 2015-06-02 o 10:45, Michal Lukasik pisze:

    > Bo jeśli OS ma się odwołać do pagefile raz na tysiąc godzin to po co to
    > miejsce niepotrzebnie zajmować?

    Wątkotwórca ma windowsa i 2 GB RAMu. Obawiam się że u niego będzie
    tysiąc razy na godzinę a nie odwrotnie.

    > BTW. Od XP_SP3 Windows zachowuje się całkiem przyzwoicie przy braku
    > pamięci i wyłączonym pagefile, tj. wyświetla stosowny komunikat i prosi
    > o zamknięcie niepotrzebnych programów. W ciągu ostatniego roku zdarzyło
    > mi się to tylko raz gdy na "świeżym" W7_64 chciałem na raz zainstalować
    > wszystkie łaty łącznie z SP1. Rozwiązanie - zainstalowałem na raty.

    Czyli rzeźbisz w gównie ale przyznajesz to dopiero po
    postawieniu pod ścianą. Dlaczego uważasz że każdy ma mieć
    czas, wiedzę i chęci na robienie tego samego ?

    > Jakby nie było to bym nie używał w kilku komputerach.
    > No i może wreszcie dotrze do niektórych, że na Windows świat OSów się
    > nie kończy. ;D

    To następnym razem jak będziesz zachwalał dwa systemy na dysku
    64GB to nie zapomnij od ręki dodać wszelkie minusy do jakich
    się przyznajesz po chwili dyskusji.
    Bo jakiś naiwny zrobi to co radzisz i będzie miał pretensję.