    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nforce 4 i dysk 4TB
    Date: Mon, 25 May 2015 21:59:41 +0200

    Dnia Mon, 25 May 2015 21:45:44 +0200, Poldek napisał(a):

    > SSD z drugiej ręki odpada. Za dużo niewiadomych i brak gwarancji.
    > A poza tym, a może przede wszystkim - jak skutecznie sklonować obecny
    > dysk HDD 80GB, na takiego SSD 32/64GB? Czy w ogóle da się to zrobić tak,
    > żeby działało jak działa obecnie na HDD?

    Ryzyko jakieś jest zawsze. Ja kupiłem swojego Kingstona100 64GB, SSD 4
    lata temu z drugiej ręki, chodzi do dziś i pewnie jeszcze parę lat
    pociągnie. Sklonować można bez trudu o ile tylko na starym dysku nie
    masz więcej danych niż pojemność nowego. Po prostu wstępnie zmniejszasz
    partycję którą klonujesz, do takich rozmiarów by się zmieściła, nie musi
    być co do bajta. Narzędzia do przenoszenia partycji umożliwiają
    przeniesienie mniejszej na większą. Co ci szkodzi poeksperymentować za
    100zł? :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.