  • Data: 2011-09-25 18:27:28
    Temat: Re: Nex-3 i szumy
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i jednak nie gwarantuję wyników w powyższego doświadczenia -
    > bazuję na moich starych eksperymentach z kilkoma kompaktami - tam
    > wystarczało 15 minut, ale może dziś robi się to sprytniej, np. w
    > trybie podglądu pod napięciem jest tylko co n-ty wiersz, co oszczędza
    > prąd i nie nagrzewa tak bardzo sensora + np. lepszy radiator i już
    > wynik może być nie tak spektakularny. :) Ale, że matryca się grzeje
    > (i zaszumia) w trakcie podglądu, to mimo wszystko nieunikniony skutek
    > braku lustra.

    Aha^2: No i wciąż pozostaje pytanie, czy Sony dalej odwala chamówę i
    nie pozwala wyłączyć fabrycznego odszumiania - sam mam zawsze wyłączone
    (poza dark frame) i zapomniałem, że niektórzy mogą mieć taki problem,
    który uniemożliwi sukces całego eksperymentu. ;->

    [mr.]

    PS.: I nie ma się co czarować, że dzięki temu zdjęcia są lepsze.
    Taka polityka to raczej przyznanie do porażki i maskowanie niedostatków.