  • Data: 2011-09-25 19:03:51
    Temat: Re: Nex-3 i szumy
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bo(o)t manager" <b...@W...poczta.wp.pl> wrote:

    [...]
    > O toto Mi chodzi. Wkurza to trochę :( A przy wyższych iso 400 - 800
    > jest b. denerwujące.

    Ale nie podałeś, czy był to jpg z puszki i czy odszumianie było
    wyłączone.

    Na samplach z sieci też to jest? Jeśli tak, no to byłaby to tylko
    prosta kontynuacja polityki Sony od lat znanej i omawianej tu na grupie.
    Uroda sprzętu danego producenta, którą trzeba pokochać. :))

    (przecież każdy ma jakieś wady, za to np. Sony daje w zamian
    stabilizację w puszce [tylko nie wiem jak w NEX-ach]).

    [mr.]