  • Data: 2011-09-25 19:08:20
    Temat: Re: Nex-3 i szumy
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 Sep 2011 20:55:38 +0200, Mariusz [mr.] wrote:

    > "Bo(o)t manager" <b...@W...poczta.wp.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >

    > Jeśli to obraz z jotpega, to może być uroda kodowania obrazu (plus
    > pewnie jakaś wstępna obróbka) przez Sony NEX-3 - szum nie jest tu
    > niczemu winny.
    >
    > Zrób raw+jpg, a następnie porównaj wyniki.
    >

    > Mariusz [mr.]

    Tak to jest jpeg z rawa.Dokładnie raw >> tiff(tu wykadrowany(nie jest to
    cała klatka) >> jpg(jakość - 95).
    A tu cała klatka w tiffie(jak ktoś chce obejrzeć 35MB):
    http://tomeq.unixstorm.org/fotki/DSC05865.tif

    Crop(10MB):
    http://tomeq.unixstorm.org/fotki/_DSC0382.tif

    Do rawa nie mam chwilowo dostępu. Muszę akku naładować.

    Bo(o)t manager