    From: disign <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Netgear DGN1000 - Dioda Lan świci na Czerowo
    Date: Mon, 18 Apr 2011 10:01:33 -0700 (PDT)

    On 18 Kwi, 18:50, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:
    > "disign" napisa :

    > Ja r wnie . To w ko cu gdzie Ci si wieci ta czerwona dioda? Przy porcie
    > LAN w routerze, czy przy karcie sieciowej na p ycie? Bo najpierw piszesz o
    > routerze, a nagabni ty o instrukcj do niego - piszesz o p ycie i diodkach
    > przy porcie LAN na p ycie.
    > Co do routera, je li to dok adnie ten
    model:ftp://downloads.netgear.com/files/DGN1000_SM_1
    5Oct09.pdf
    > to nic tam nie jest napisane o "LED activity: solid red" przy porcie LAN,
    > zatem mo na domniemywa , e towar jest niezgodny z umow ;->
    > Dalsza procedura zale y od tego, gdzie go naby e - je li w normalnym
    > sklepie, to mo esz go reklamowa z powodu jak wy ej, je li natomiast z (za
    > przeproszeniem) Allegro, to pozostaje Ci z tym y dalej ;-)
    >
    > JoteR

    nie musisz się denerwować zacząłem ten temat od tego że po wyłączeniu
    komputera dioda LAN na ruterze świeci się na czerwono.
    Kombinując zamianą kabli od komputera do rutera zauważyłem że diody na
    płycie głównej komputera świecą się na pomarańczowo i czerwono a jak
    komputer jest wyłączony to ta dioda co normalnie świeci na czerwono to
    w takim przypadku wo gule nie świeci ale Ruterze Dioda LAN świeci się
    na czerwono. Nie wiem może źle to opisałem