  • 1. Data: 2011-08-18 13:49:05
    Temat: Netbook i DVD i rzutnik
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Chcialem sobie kupic netbooka z Windows 7 Starter na pokladzie. Czytam
    jednak, ze nie oblsuguje on DVD i dwoch monitorow. Tzn jak kupie sobie
    zewnetrzny naped i zainstaluje jakis odtwarzacz to mimo wszytsko nie bede
    mogl odtwarzac dvd? Napisane jest takze, ze nie obsluguje dwoch monitorow,
    tzn nie da sie podlaczyc rzutnika? To po co w takim razie jest wyjscie RGB w
    netbooku?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2011-08-18 15:05:39
    Temat: Re: Netbook i DVD i rzutnik
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 18.08.2011 15:49, Dysiek pisze:
    > Chcialem sobie kupic netbooka z Windows 7 Starter na pokladzie. Czytam

    http://www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 3. Data: 2011-08-18 23:42:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Aug 2011, Dysiek wrote:

    > Napisane jest takze, ze nie obsluguje dwoch monitorow,
    > tzn nie da sie podlaczyc rzutnika?
    > To po co w takim razie jest wyjscie RGB w netbooku?

    Drivery kart graficznych, przynajmniej co poniektórych, mogą ustawić
    kartę tak że wyjścia obsługują *osobne* obrazy, które później system
    operacyjny może obsługiwać sobie jako "dwa monitory", bądź też
    *jeden* obraz, wysyłany na oba wyjścia.
    Podejrzewam że w rachubę wchodzi ta druga wersja.
    Ale pewnej złośliwości, polegającej na tym że wbudowane/dostarczone
    drivery będą obcięte do funkcjonalności "obraz *albo* na LCD
    w netbooku *albo* na zewnętrznym wyjściu" wykluczyć nie mogę,
    a nie sprawdzałem w takich modelach.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2011-08-19 06:56:08
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 18.08.2011 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:

> [...]
    > drivery będą obcięte do funkcjonalności "obraz *albo* na LCD
    > w netbooku *albo* na zewnętrznym wyjściu" wykluczyć nie mogę,

    Zarówno kolonowanie jak i desktop przez 2 monitory działa na starterze,
    przynajmniej na eeepc który używałem w ten sposób. Był tam zwykły i945
    bez ww. ograniczeń. Z wcześniejszego straszenia starterem to chyba
    zostało tylko to że nie szło tylko zmienić tapety.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 5. Data: 2011-08-19 08:09:46
    Temat: Re: Netbook i DVD i rzutnik [OT]
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 19-08-2011 08:56, Sergiusz Rozanski rzecze:

    > bez ww. ograniczeń. Z wcześniejszego straszenia starterem to chyba
    > zostało tylko to że nie szło tylko zmienić tapety.

    No, akurat oficjalnie MS przyznaje się do tego ograniczenia
    (obsługi wielu monitorów):
    http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows7/products
    /compare?T1=tab15

    Kojarzę, że chyba też imć Tristan miał jakieś problemy przy próbie
    zmuszenia do kolaboracji z rzutnikiem netbooka ze Starterem
    właśnie...

    --
    Dominik (& kąpany)