  • 1. Data: 2011-08-16 16:46:49
    Temat: płyta czy zasilacz?
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    objaw jest taki: wyłączam na noc zasilanie listwą, następnego dnia włączam
    listwę i wciskam power w kompie i... komp stertuje ale dopiero po 5
    sekundach od wciśnięcia power... po włączeniu działa... wciskam ponownie
    power żeby wyłączyć... gaśnie... włączam powerem ponownie, włącza się od
    razu, ale po 5 sekundach sam się wyłącza... i po tym już działa normalnie,
    power raz włącza raz wyłącza...

    co może być? zasilacz nowy, płyta używana... macie jakieś typy?

  • 2. Data: 2011-08-16 19:14:32
    Temat: Re: płyta czy zasilacz?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 18:46:49 +0200, identifikator: 20110701 napisał(a):

> [...]
    > power raz włącza raz wyłącza...
    >
    > co może być? zasilacz nowy, płyta używana... macie jakieś typy?

    Podkręcałeś?

    [ We can live with dignity. We can't die with it. ]
    [ (Gregory House "House M.D. 1x01 Pilot") ]

  • 3. Data: 2011-08-16 19:19:45
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Podkręcałeś?

    no co Ty.

  • 4. Data: 2011-08-16 19:44:18
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > zmienimy cokolwiek np. taktowanie ramu to będzie startować 2 razy za 1
    > uruchomieniem.

    to znaczy 1 na 2 uruchomienia ;o)?
    płyta to ASROCK P4i65G, nie wiem jaki ma chipset...
    jutro powalczę. dzięki

  • 5. Data: 2011-08-16 20:39:23
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > power raz włącza raz wyłącza...
    >
    > co może być? zasilacz nowy, płyta używana... macie jakieś typy?

    niektóre płyty na intelu tak mają np. P45. Ustaw wszystko na default w
    biosie powinno startować z marszu. Double start to znana i stara bolączka
    niektórych płyt np. Asus P5Q3 itp. Na default chodzi z marszu ale gdy tylko

  • 6. Data: 2011-08-16 20:44:32
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 21:19:45 +0200, identifikator: 20110701 napisał(a):

    > no co Ty.

    Pytam całkowicie poważnie. U mnie - przy DFI LanParty DK P45-T2RS i E8400
    pogonionym na 3,9 GHz czasami zdarza się przy uruchamianiu, że za pierwszym
    razem całość ,,nie zaskakuje" - nie wyświetla nawet komunikatu BIOS.
    Wyłączenie i ponowne odpalenie - startuje z właściwymi ustawieniami.

    [ Wątrobę żółć zalewała. Nerki oblały się strachem. Gardło nerwowo ]
    [ przełykało ślinę. Żołądek coś gryzło na samą myśl. Nogi i język niedługo ]
    [ miały zacząć się plątać. Serce krew zalewała. I tylko mózg się cieszył, ]
    [ że nadchodzi PIĄTEK! (JoeMonster.org) ]

  • 7. Data: 2011-08-16 21:32:16
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j2ehai$vg5$1@news.onet.pl...

    > to znaczy 1 na 2 uruchomienia ;o)?
    > płyta to ASROCK P4i65G, nie wiem jaki ma chipset...
    > jutro powalczę. dzięki

    te Asrocki tak miały, nic nie zrobisz. Czasami startuje 2x jak jest na zimno
    odpalany. Czasami raz jeżeli nie odłączymy zasilania stand-by.

  • 8. Data: 2011-08-16 23:24:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > power raz włącza raz wyłącza...
    >
    > co może być? zasilacz nowy, płyta używana... macie jakieś typy?

    Jak masz listwę to dlaczego komputer wyłączasz guzikiem zamiast
    poleceniem "Zamknij"?

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-08-17 07:52:50
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j2e6tp$m5g$1@news.onet.pl...
> [...]
    > działa normalnie, power raz włącza raz wyłącza...
    > co może być? zasilacz nowy, płyta używana... macie jakieś typy?

    A wcześniej działał dobrze??
    Mam Asusa P5K i po całkowitym wyłączeniu z prądu też ma double-boota (włącza
    się na sekundę, wyłacza na 2 i ponownie sam odpala już normalnie)

    Ale miałem też zasilacz już padający i na zimno odpalał, po kilkunastu
    sekundach restart robił. Potem już po 2 restarty a potem zmieniłem na
    Coolermastera i ustało.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2011-08-17 07:56:03
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > A wcześniej działał dobrze??

    no właśnie nie wiem, zasilacz nówka,
    nie wiem czy to wina płyty czy zasilacza,
    nie wiem co reklamowac...