  • 1. Data: 2011-08-17 16:36:39
    Temat: myszy z przyciskami pod kciukiem w pionie
    Od: kamil <k...@s...com>

    Rozglądam się powoli za jakimś prezentem świątecznym ;) i szukam
    ciekawych myszek (RAT7, G9 itp). Dziwię się trochę, że żaden z
    popularnych gryzoni z górnej półki nie ma przycisków przód/wstecz
    rozwiązanych tak jak mój sidewinder x8:

    http://dri2.img.digitalrivercontent.net/Storefront/C
    ompany/msstore/images/en-US_Sidewinder_X8_Mouse_3HA-
    00001_545x273.jpg

    Kciuk leży cały czas wygodnie pomiędzy nimi i naciskam je lekko ruszając
    góra-dół.

    Akurat dość często tych przycisków używam w normalnej pracy czy przy
    przeglądaniu internetu i po poł godzinie podkurczania kciuka w myszkach
    z klasycznym układem przycisków boli mnie ręka..

    Spotkaliście się z takim pionowym układem w jakiejś innej myszy?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 2. Data: 2011-08-17 20:22:19
    Temat: Re: myszy z przyciskami pod kciukiem w pionie
    Od: Padre <P...@n...net>

    Dziwię się trochę, że żaden z
    > popularnych gryzoni z górnej półki nie ma przycisków przód/wstecz
    > rozwiązanych tak jak mój sidewinder x8:

    Niewiele Cię to pocieszy ale wyobraź sobie że moja Microsoft Natural
    Wireless Laser Mouse 6000 ma jeden przycisk 2,5cm! nad miejscem na kciuk
    a drugi przed nim tak daleko że żeby go nacisnąć trzeba oderwać rękę od
    myszy i przesunąć 1,5cm do przodu.

  • 3. Data: 2011-08-17 20:43:33
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/08/2011 21:22, Padre wrote:
> [...]
    > Wireless Laser Mouse 6000 ma jeden przycisk 2,5cm! nad miejscem na kciuk
    > a drugi przed nim tak daleko że żeby go nacisnąć trzeba oderwać rękę od

    Pół dnia przeglądałem różne modele i nie znalazłem ani jednego z
    przyciskami w pionie.. Albo MS to opatentował (i jakimś cudem przez
    ostatnich kilkanaście lat nikt inny nie wpadł na ten pomysł), albo
    projektanci myszek używają wyłącznie tabletów..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil