    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Netbook do zdjec
    Date: Sun, 28 Jun 2009 13:02:25 +0200
    Sender: j...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Mozesz wrzucic "check liste" co pozmieniałeś? Co masz na mysli mowiąc
    > indeksowanie obrazów?

    Do nlite:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/nlite.zip
    Tylko to jest naprawdę ''ostro pojechane'' - nie ma playera, outlooka,
    wszystkich śmieci w stylu lupki, edytora video czy wordpada itd.
    Właściwie nic tam nie ma, nawet defraga (polecam JkDefragPortable).
    Wszystkie ''dymki'' i animacje mam powyłączane, latencje
    zminimalizowane. Potem robię upgrade łat, ale bez ie (zostaje ie6,
    którego nie używam do niczego oprócz ściągania łat), bez .net
    (wystrzegam się takich programów - środowisko spowalnia system) oraz
    javy. Jak coś wymaga takowych (jakiś bank np.), zakładam mu virtuala. Na
    to wrzucam programy skompresowane thinstallem i w ten sposób całość
    praktycznie instaluje się około godziny. W ''dodaj/usuń programy'' mam
    wyłącznie drivery i msvirtual :)
    I oczywiście zasada zastępowania kobył: adobe reader>foxit reader, nero
    itp> wtyczka do tc albo jak ktoś nie lubi, CDBurner itd; większość
    takich programów ma swoje zastępniki.
    Indeksowanie obrazków - robienie miniatur (thumb.db). Podobnie
    indeksowanie plików (właściwości dysku). Zresztą na system mam partycję
    na facie. Nie używam wyszukiwarki systemowej ani systemowego podglądu,
    do jednego mam tc, do drugiego irfanview.

    Taki system ma jedną wadę - na obcych komputerach dostaję gorączki :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl