    From: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Netbook do zdjec
    Date: Thu, 25 Jun 2009 10:16:00 +0200

    dominik wrote:

    > GRrr... czyli szukanie gdzieś, lecz niewiadomo gdzie...

    http://forum.eeeuser.com/ (na 80% to bylo na tej stronie)
    Wymiana dysku (tego małego) w EEE901 na Runacore dla Della Mini 9.

    > Wredol właśnie się zrobił slave i brak mastera robi duży lag przy

    A dlatego zaprzestalem zabaw z dyskami w EEE901 bo juz mialem dosyc. Kupilem
    wolny 32GB i trzymam na nim "Program Files" i inne rzeczy których nie
    zapisuje często.

    > starcie. Co ciekawe jak go w biosie wyłączyłem to w ogóle znikł :) A
    > za to nie mam czekania, jednak też że f1.

    Zresetuj ustawienia BIOSu. Ten bios tak ma ze wylaczony dysk znika z listy -
    fuuuu.

    > Nie płaciłem go, przesyłka jest lekka i mała.

    No to jak juz powalczysz z M/S to moze tez zamowie ;-)

    > Na jakich to kartach? Testowałem kilka moich i ani jedna nie była
    > powyżej 10MB/s w realnym transferze.

    Sandisk Ultra II

    > Znaczy wlutowywałeś go? :)
    > Bo jak wystające coś to bez sensu. Podpięcie cruzera do tego kompa
    > zwiększa go zbyt bardzo :)

    NIe wlutowalem, ale mozna to zrobic :]

    --
    pozdrawiam