    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Netbook do zdjec
    Date: Wed, 24 Jun 2009 23:53:08 +0200

    Mikolaj Tutak wrote:
    > Runcore jest SATA więc mały powinien zostać masterem... pewnie trzeba
    > zewrzec/rozewrzec jakies dwa piny ;-) Poszukaj na forum eeeuser.com.

    GRrr... czyli szukanie gdzieś, lecz niewiadomo gdzie...
    Wredol właśnie się zrobił slave i brak mastera robi duży lag przy starcie.
    Co ciekawe jak go w biosie wyłączyłem to w ogóle znikł :) A za to nie mam
    czekania, jednak też że f1.

    > A jak clo/VAT? Bo nie bardzo mam ochote biegac z papierami przez pare
    > dni :/

    Nie płaciłem go, przesyłka jest lekka i mała.

    > No nie jest. Wlutowalem, ale pewna wprawa w poslugiwaniu się lutownica
    > jest przydatna. Natrudniejsze bylo zdjecie plomby gwarancyjnej tak aby
    > nie uszkodzić jej.

    Heh :)

    > No duze pliki lecą ponad 17MB/s z tego co pamietam.

    Na jakich to kartach? Testowałem kilka moich i ani jedna nie była powyżej
    10MB/s w realnym transferze.

    > Taki pendrive na USB (Huawei E160). Nawet sie sprawdza.

    Znaczy wlutowywałeś go? :)
    Bo jak wystające coś to bez sensu. Podpięcie cruzera do tego kompa
    zwiększa go zbyt bardzo :)

    d.