  • 71. Data: 2003-12-19 06:10:45
    Temat: Re: Neo + zmiana ip z 80.. na 83 i problemy
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    >Witam,
    >Czlowieku, nie masz nic sensownego do powiedzenia na tej grupie chyba procz
    >tego ze pracujesz w tpi. Moim zdaniem jestes zatrudniony na starz, a nie
    >jako pracownik na caly etat. Gadasz glupoty o nieprawidlowych niektorych
    >adresach klasy 83 co jest wogule nie prawda, kazesz je podawac, ze niby cos
    >z nimi zrobisz... nonsens!
    >

    >Pozdrawiam,

    sluchaj naucz sie lepiej ortografii!!!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 72. Data: 2003-12-19 06:19:41
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    >A jak tepsa miała się postarać? Wysłać tysiące maili, które nie odniosą
    >skutku? Wysłać swoich pracowników w delegacje do USA, gdzie sią sieci
    >blokujące prefiksy zarezerwowane? Dać na mszę? No powiedz może, jak
    >tepsa miała to zrobić.

    wiesz ja nie mowie, zeby, az takie dzialania przeprowadzac, na tak wielka
    skale, ale chociaz powinna to przetestowac

  • 73. Data: 2003-12-19 06:22:05
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    >Juz wiem! Pracujesz w helpdesku Neostrady! To pewnie Ty polecales mi,
    >zebym "zmienil w ustawieniach protokol PPPoE na PPPoA" pomimo, ze
    >kilkukrotnie
    >powtarzalem, ze mam Neostrade na starym Cellpipe i ze awaria polega na
    >tym, ze nie zestawia sie warstwa DSL? :))

    to niestety nie ja, a tak prawde mowiac Neostrada dziala na PPPoA, ale na
    Lucencie raczej PPPoE, czyli jak widzisz to nie ja:))

  • 74. Data: 2003-12-19 06:49:46
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    > sluchaj naucz sie lepiej ortografii!!!
    Tylko tyle masz do powiedzenia ?

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 75. Data: 2003-12-19 06:52:32
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    >Witam,
    >Tylko tyle masz do powiedzenia ?
    >

    >Pozdrawiam,

    wiesz jak jestes informatykiem to nie znaczy, ze mozesz bledy ortograficzne
    popelniac, ja tego nie znosze, a tak w ogole to czep sie lepiej swojej ba.....

  • 76. Data: 2003-12-19 06:59:07
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "szanze" <s...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > to niestety nie ja, a tak prawde mowiac Neostrada dziala na PPPoA, ale na
    > Lucencie raczej PPPoE, czyli jak widzisz to nie ja:))

    Niezupelnie, bo stara neostrada+ to PPP over Ethernet over ATM over
    ADSL. Nowa neostrada+ to PPP over ATM over ADSL.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 77. Data: 2003-12-19 07:02:15
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    >Niezupelnie, bo stara neostrada+ to PPP over Ethernet over ATM over
    >ADSL. Nowa neostrada+ to PPP over ATM over ADSL.

    zgadza sie, ale na roterach trzeba probowac roznych ustawien, czasem dziala
    PPPoE, jednka nowe DSLAM dzialaja na PPPoA

  • 78. Data: 2003-12-19 07:13:10
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "szanze" <s...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > zgadza sie, ale na roterach trzeba probowac roznych ustawien, czasem dziala
    > PPPoE, jednka nowe DSLAM dzialaja na PPPoA

    ?! Sugerujesz, ze po interfejsie Ethernetowym przepuszcze PPPoA?! :)

  • 79. Data: 2003-12-19 07:15:30
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    >?! Sugerujesz, ze po interfejsie Ethernetowym przepuszcze PPPoA?! :)

    sam mam router ethernetowy i wysmienicie dziala na PPPoE, czyli jak widac da
    sie, zreszta przy konfiguracji routera jest wybor PPPoE czy PPPoA, jesli by
    sie nie dalo to jaki sens byl takich ustawien, ja mam PPPoA i enkapsulacje
    VCMuX i dziala

  • 80. Data: 2003-12-19 07:17:27
    Od: "garibaldi" <r...@n...pl>

    zgadza sie szanse