  • 1. Data: 2003-12-15 10:18:49
    Temat: Dial-upy dostępnowe inne niż 0 20?
    Od: Spam <t...@m...pl>

    Witam!

    Czy sa inne numery dostępnowe do internetu, niż te zaczynające się od
    0-20? Nie chodzi mi także o feedback, tylko o zwykłe numery lokalne (22)
    u operatora tspa świadczące usługę. Od nowego roku rusza pewna promocja
    i może się okazać że internet przez modem będzie BARDZO tani.

    Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam,
    Spam

  • 2. Data: 2003-12-15 13:27:57
    Temat: Re: Dial-upy dostępnowe inne niż 0 20?
    Od: Spam <t...@m...pl>

    Hej Radi,

    > callback?

    Haha, tak, oczywiście ;)

    > a w praktyce za darmo?

    Tak, no nie w każdym przypadku. Ale w sporej liczbie.

    > to co zapewne kombinujesz to raczej zadna wielka tajemnica.

    Oczywiście że nie jest, ale zawsze możemy myśleć o innej.

    > ciekawe jak sobie pewien dominujacy operator z tym 'ubocznym efektem'
    > poradzi. bedzie blokowac sukcesywnie numery? nie sadze. chyba beda
    > musieli cos takiego przelknac.

    Dzwoniłem do "te, psy" w tej sprawie i mówią że w promocji - promocji na
    numery inne 0 20 nie będzie. Wiem że numerów dostępowych są dziesiątki,
    poukrywane po firmach (udostępnione dla pracowników + ktośtam), ale mnie
    zależy na czymś stałym, oficjalnym. Też się zastanawiam co na to "te,
    psa" bo teoretycznie zatrzęsie to siecią. Ale z drugiej strony skoro
    powstały konkurencyjne do "te, psów" numery dial-up to mogą ich sobie
    teraz łatwo odbić wprowadzając taką promocję.

    Wracając do tematu - znasz takie numery?

    Pozdrawiam,
    Spam

  • 3. Data: 2003-12-16 13:13:27
    Od: radi <r...@s...wireland.org>

    --

    outer space for rent.

  • 4. Data: 2003-12-16 15:13:08
    Od: radi <r...@s...wireland.org>

    Spam wrote:

> [...]
    > teraz łatwo odbić wprowadzając taką promocję.
    >
    > Wracając do tematu - znasz takie numery?

    mozesz popytac u providerow, zapewne wciaz udostepniaja
    numer dialupowy z dedykowanym kontem dostepowym, acz pewnie
    nie na 'wolnych' warunkach, wiec niewykluczone ze musialbys
    cos za to zaplacic. nie sadze zeby ktos podal tutaj Ci jakis
    nieoficjalnie dostepny numer o ile i, bo prawie nikt ;) nie
    ma w tym interesu.

    w zasadzie, jedynymi publicznymi numerami udostepnianymi przez
    innych operatorow niz .. wiadomo kto, byly obecnie numery na 020..
    /przyklady to VISP Energisu badz podobne uslugi uruchamiane np.
    przez operatorow zwiazanych odpowiednich interconnectem/.

    Wobec nowej taryfikacji gdzie numery 020.. jako
    obslugujace polaczenia do sieci teleinformatycznych zostaly objete
    nieco lepsza taryfikacja, zatem inne numery (moze procz callbacku
    i 0-80x ;) przestaly miec w wiekszosci przypadkow racje bytu.
    dodatkowy spadek ich atrakcyjnosci spowodowala poprawa jakosci
    szkieletu tpnetu + przepustowosci stykow zagranicznych, wiec
    zwyklym dialupowym uzytkownikom nie oplacalo sie kupowac kont
    dostepowych aby dzwonic na 'elitarne' numery, gdzie dotad
    jakosc uslugi potrafila byc nieopisanie lepsza.

    ale.. :)
    zobaczymy co teraz bedzie.

    --

    outer space for rent.

  • 5. Data: 2003-12-16 15:14:47
    Od: radi <r...@s...wireland.org>

    a tak wogole to date sobie ustaw, bo jestes ponad dwa dni za
    cala wspolczesna cywilizacja.

    --

    outer space for rent.

  • 6. Data: 2003-12-17 15:11:31
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

> [...]
    > u operatora tspa świadczące usługę. Od nowego roku rusza pewna promocja
    > i może się okazać że internet przez modem będzie BARDZO tani.

    Z tego co wiem , to GTS ma numery "inne" niż o-20 .
    Konto za tyle... http://gts.pl/dialup.html

    --
    "Ze świata tego każdy ma tyle, ile sam sobie weźmie." (Giovanni Boccaccio)

  • 7. Data: 2003-12-20 22:36:37
    Od: "Marcin Zięba" <m...@g...pl>

    Spam <t...@m...pl> napisał(a):

    > Czy sa inne numery dostępnowe do internetu, niż te zaczynające się od
    > 0-20? Nie chodzi mi także o feedback, tylko o zwykłe numery lokalne (22)

    3881080, a innych poszukaj googlem. Na newsach było tego trochę.