  • 1. Data: 2003-12-15 09:27:40
    Temat: ADSL w Dialogu.
    Od: "Oscarro" <o...@g...pl>

    Witam.
    Czy ktoś z Was już ma ADSLa 1Mb/256kb lub 2 Mb/ 512 kb w DIALOGU? Pytam
    ponieważ zamierzam rzucić się na takie łącze i jestem ciekaw czy jakość
    połączenia jest taka sama jak w TPSA czy może (miejmy nadzieje) zdecydowanie
    lepsza.
    Pozdrawiam Oscarro

  • 2. Data: 2003-12-15 10:59:45
    Temat: Re: ADSL w Dialogu.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <brjuse$e3k$1@kujawiak.man.lodz.pl>, Oscarro wrote:
> [...]
    > połączenia jest taka sama jak w TPSA czy może (miejmy nadzieje) zdecydowanie

    A pytałeś się, czy u Ciebie oferują? Bo u mnie (Gaj we Wrocławiu) tak
    raczej nie, może kiedyś, w przyszości ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2003-12-15 12:10:49
    Od: "Oscarro" <o...@g...pl>

    Mieszkam w centrum Łodzi i własnie połozyli linie i za około miesiąc ma byc
    dostępna ta usługa.