  • 1. Data: 2003-12-15 09:15:51
    Temat: Dobry serwer dla wszystkich - mozliwe?
    Od: SpOOnman <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Chcialbym postawic (wykupic) u jakiegos hosta serwer do gry Quake 3 Arena.
    Ale powstaje problem - chcialbym, zeby dobry ping mieli do niego
    uzytkownicy polskich sieci - neo+, sdi, chello, jak i zagranicznych.
    Przypuszczam wiec, ze taki serwer powinien stac na "styku" wyjscia
    polskich sieci i jakiejs europejskiej - na oko wywnioskowalem, ze powinny
    byc to Niemcy. Jednak nie znam mapy polaczen i ich przepustowosci (oraz
    szeroko pojetej niezawodnosci - czyli podatnosci na lagi/zapychanie sie).
    Moze ktos z Was wie, gdzie najlepiej taki serwer postawic, na styku jakiej
    i jakiej sieci, a wtedy poszukam tam hosta. Dzieki.

    Pozdrawiam,
    SpOOnman

  • 2. Data: 2003-12-15 10:03:39
    Temat: Re: Dobry serwer dla wszystkich - mozliwe?
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <o...@s...poczta.onet.pl> SpOOnman napisał(a):
> [...]
    > Moze ktos z Was wie, gdzie najlepiej taki serwer postawic, na styku jakiej
    > i jakiej sieci, a wtedy poszukam tam hosta. Dzieki.

    http://www.atm.com.pl najwięcej styków w polsce i jedne z lepszych łączy
    zagranicznych dostępne w naszym kraju. Chociaż musisz być przygotowany
    czasami na fochy tego operatora i blokowanie dostępu do co niektórych
    zasobów (vide afera z ipartners około rok temu). Ale generalnie powinno
    być dobrze.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 3. Data: 2003-12-17 11:26:04
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,
    > Chcialbym postawic (wykupic) u jakiegos hosta serwer do gry Quake 3 Arena.
    > Ale powstaje problem - chcialbym, zeby dobry ping mieli do niego
    > uzytkownicy polskich sieci - neo+, sdi, chello, jak i zagranicznych.

    Zobacz tutaj:
    http://gameservers.net
    Gra sie komfortowo, z mojej domowej NEO ping 50-60ms, wiec da sie grac:)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl