  • 81. Data: 2003-12-19 07:18:49
    Temat: Re: Neo + zmiana ip z 80.. na 83 i problemy
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    >zgadza sie szanse

    dzieki za podtrzymywanie mnie na duchu, ja im tyle razy tlumaczylem, jednak
    reszta "informatykow" sie ze mnie nasmiewala
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 82. Data: 2003-12-19 07:43:40
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "szanze" <s...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > sam mam router ethernetowy i wysmienicie dziala na PPPoE, czyli jak widac da
    > sie, zreszta przy konfiguracji routera jest wybor PPPoE czy PPPoA, jesli by
    > sie nie dalo to jaki sens byl takich ustawien, ja mam PPPoA i enkapsulacje
    > VCMuX i dziala

    Masz puszczone cellki ATMowe luzem po Ethernecie, tak? :)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 83. Data: 2003-12-19 07:48:27
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    >da

    >Masz puszczone cellki ATMowe luzem po Ethernecie, tak? :)

    mam tak skonfigurowane jak napisalem i dziala znakomicie, po PPPoE tez z
    pewnoscia by dzialalo tylko po co ??, over ATM jest duzo lepszy i
    nowoczesniejszy

  • 84. Data: 2003-12-19 07:57:13
    Od: "garibaldi" <r...@n...pl>

    oczywiscie najlepiej byloby w DSL zrezygnowac wogle z ramek PPP, wtedy to
    smigalo by najlepiej... ;) ale co do PPPoA zgadzam sie z przedmowca

  • 85. Data: 2003-12-19 08:07:58
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    szanze wrote:
    > sluchaj naucz sie lepiej ortografii!!!

    Naucz się interpunkcji i gramatyki Fachowcu.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 86. Data: 2003-12-19 08:08:42
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    szanze wrote:
    > wiesz jak jestes informatykiem to nie znaczy, ze mozesz bledy ortograficzne
    > popelniac, ja tego nie znosze, a tak w ogole to czep sie lepiej swojej ba.....

    Najwyraźniej nie jesteś informatykiem, skoro sam nie umiesz posługiwać się
    językiem polskim pisanym. -)

  • 87. Data: 2003-12-19 08:18:49
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    >Naucz się interpunkcji i gramatyki Fachowcu.

    nie wiem czy Ty wiesz co to jest gramatyka w ogole???? A tak a propos to
    obowiazuje pewna netykieta, ktora wyraznie nakazuje pisac "po polskiemu",
    czyli bez ogonkow, wyobraz sobie jak ktos ma uczelniane konto oparte na
    unixie, to go szlak trafia jak dostaje ogonki, ja sam to przerabialem, wiec od
    tego czasu nie uzywam "ogonkow"

  • 88. Data: 2003-12-19 08:45:18
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    szanze <s...@p...gazeta.pl> wrote:
[...]

    No tak. Podejrzewałem od wczoraj, a teraz już mam pewność. Troll.
    Przecież serio nikt normalny by tego nie napisał, PRAWDA??

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 89. Data: 2003-12-19 08:47:54
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    >No tak. Podejrzewałem od wczoraj, a teraz już mam pewność. Troll.
    >Przecież serio nikt normalny by tego nie napisał, PRAWDA??

    odpier... sie ode mnie o co Ci chodzi???? ze niby czego by ktos normalny nie
    powiedzial???

  • 90. Data: 2003-12-19 09:39:50
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:
> [...]
    >
    > No tak. Podejrzewałem od wczoraj, a teraz już mam pewność. Troll.
    > Przecież serio nikt normalny by tego nie napisał, PRAWDA??

    Chciałbyś. Witamy w realnym świecie :-)

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków