  • 111. Data: 2003-12-20 01:22:17
    Temat: Re: Neo + zmiana ip z 80.. na 83 i problemy
    Od: Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org>

    On Thu, 18 Dec 2003 23:44:39 +0100, --- ! daNuta ! ---
    <d...@k...pl> wrote:

    > Dam Ci szanze... ;-) Pytanko za 10 pkt. Jeśteś może wersją testową bota
    > z BOA TPI?

    A może to blue line chce tu przeniknąć? ;)

    r.
    _____________
    robert rędziak jid: rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL GK Śnieżka ST Sygnaturka do wynajęcia od zaraz

  • 112. Data: 2003-12-20 02:36:55
    Od: "Adam" <a...@b...net>

    Użytkownik szanze <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0...@p...pl...

    > mam tak skonfigurowane jak napisalem i dziala znakomicie, po PPPoE tez z
    > pewnoscia by dzialalo tylko po co ??, over ATM jest duzo lepszy i
    > nowoczesniejszy

    no i modnie brzmi ;-) nie jakis tam ethernet, ktory jest juz stary ;-)

    Adam

  • 113. Data: 2003-12-20 02:38:56
    Od: "Adam" <a...@b...net>

    Użytkownik szanze <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0...@p...pl...

    > oni nie musza tego robic, ja to mowie ze nie mam z nimi nic wspolnego:))

    to ja mam pomysl ;-) moze przypisz sobie zly/niedobry/brzydki/krzywy/wadliwy
    itd itp IP ze slawnej juz puli i niech mamy wszyscy swiety spokoj ;-)

    Adam

  • 114. Data: 2003-12-20 09:13:14
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 1 Sebastian wrote:

    > Pochamuj trochę emocje bo i newsy wam odetniemy

    Oj szybciutko panie, szybciutko...

    TIA

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,

  • 115. Data: 2003-12-22 14:48:15
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Szymon Sokół:
    > Sebastian <S...@t...pl> wrote:
    [...]
    >: Pochamuj trochę emocje bo i newsy wam odetniemy
    > Erm... to faktycznie Wasz pracownik? Jeśli to nie tajemnica służbowa -
    > *co* mu już odcięliście? 8->

    Płat czołowy.

    Saddie, nadganiająca wątek.
    --
    |\ /|
    ,~~~>>";"<<

  • 116. Data: 2003-12-22 20:58:16
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 8 "Jakub \"Venom\" Żukowski" wrote:

    > Czy Ty masz jakies problemy z poprawnym pisaniem na usnecie ?

    Ja żadnych, ale Ty jak widzę owszem.
    1. Nagłówek zawierający 8 bitowe znaki
    2. Brak charsetu
    3. Brak kodowania
    4. Uwalony delimiter

    W zasadzie, to koledzy Ci już wyczerpująco odpowiedzieli, ja dodam tylko
    prośbę, żebyś następnym razem 10 razy pomyślał zanim wyślesz post, który
    Cię całkowicie ośmiesza.

  • 117. Data: 2003-12-22 21:05:49
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 1 Robert Rędziak wrote:

    > A może to blue line chce tu przeniknąć? ;)

    Stawiam jednak na boota/trolla i nie wykluczone, że w kilku wcieleniach.

  • 118. Data: 2003-12-27 21:23:05
    Od: MSZ <m...@k...pmp.com.pl>

    Dnia 2003-12-19 12:12, Szymon Sokół napisal(a):

    > Przemyslaw Popielarski <p...@h...pl> wrote:
    >
    > : To ja znowu zacznę krzyczeć: MODERACJI!
    >
    > A mówiłem. O, np. tu mówiłem: <b...@s...hell.pl>
    > To nie słuchali. Odmoderować, odmoderować. A ja wiedziałem, że tak
    > będzie. Ale kto by tam zwracał uwagę. Nigdy nie słuchają.

    Niektórym chodzi o zasadę... Wprowadzanie moderacji bez pytania dyskutantów
    nie było fajne.

    Czasy się jednak zmieniły i obecnie z uzyskaniem zgody na poziomie 95%+ nie
    będzie problemu. Najmniejszego.

    BTW, mamy po prostu powtórkę tego, co kiedyś Amerykanie nazwali "endless
    September".

    --
    M.S.Z. # Niezależnie od tego, jak wielki jest
    Mechanical # twój sukces, czy jak tragiczna klęska,