  • 91. Data: 2003-12-19 10:10:50
    Temat: Re: Neo + zmiana ip z 80.. na 83 i problemy
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Fri, 19 Dec 2003 09:18:49 +0100 I had a dream that szanze
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:
    > nie wiem czy Ty wiesz co to jest gramatyka w ogole???? A tak a propos to
    > obowiazuje pewna netykieta, ktora wyraznie nakazuje pisac "po polskiemu",
    > czyli bez ogonkow

    No popatrz, popatrz, kumie, co to w tym juznecie za bzdury piszą...

    > wyobraz sobie jak ktos ma uczelniane konto oparte na
    > unixie, to go szlak trafia jak dostaje ogonki

    No ja mam uczelniaen konto oparte na unixie i jakoś mi wszystko działa
    i widzę wszystkie ogonki.

    > ja sam to przerabialem, wiec od
    > tego czasu nie uzywam "ogonkow"

    I co lekarze powiedzieli? Że ataki będą się powtarzać?

  • 92. Data: 2003-12-19 10:13:01
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Fri, 19 Dec 2003 08:18:49 +0100 I had a dream that szanze
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:
    > dzieki za podtrzymywanie mnie na duchu, ja im tyle razy tlumaczylem, jednak
    > reszta "informatykow" sie ze mnie nasmiewala

    W następne święta Amnesty International będzie zbierać podpisy poparcia
    dla twoich wypocin na newsach.
    Ale musisz nam wybaczyć - chorujemy na nienawiść i nie tolerujemy, jak
    ktoś jest lepszy od nas.

  • 93. Data: 2003-12-19 10:14:46
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Fri, 19 Dec 2003 08:43:40 +0100 I had a dream that Przemyslaw Frasunek
    <v...@f...lublin.pl> wrote:
    > Masz puszczone cellki ATMowe luzem po Ethernecie, tak? :)

    No powiązane sznurkiem do snopowiązałki, żeby się nie pogubiły.

  • 94. Data: 2003-12-19 10:59:38
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    szanze wrote:
> [...]
    > konto oparte na unixie, to go szlak trafia jak dostaje ogonki, ja sam
    > to przerabialem, wiec od tego czasu nie uzywam "ogonkow"

    To ja znowu zacznę krzyczeć: MODERACJI!
    Przecież to się robi drugie alt.pl.neostrada.

    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 95. Data: 2003-12-19 11:12:03
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    Przemyslaw Popielarski <p...@h...pl> wrote:

    : To ja znowu zacznę krzyczeć: MODERACJI!

    A mówiłem. O, np. tu mówiłem: <b...@s...hell.pl>
    To nie słuchali. Odmoderować, odmoderować. A ja wiedziałem, że tak
    będzie. Ale kto by tam zwracał uwagę. Nigdy nie słuchają.

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 96. Data: 2003-12-19 11:25:53
    Od: "Sebastian" <S...@t...pl>

    Użytkownik "szanze" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    <<ciach głupoty>>

    > odpier... sie ode mnie o co Ci chodzi???? ze niby czego by ktos normalny
    nie
    > powiedzial???
    > --

    Pochamuj trochę emocje bo i newsy wam odetniemy

    --
    pozdrawiam: Sebastian

  • 97. Data: 2003-12-19 11:28:44
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Fri, 19 Dec 2003, Szymon Sokół wrote:

    > To nie słuchali. Odmoderować, odmoderować. A ja wiedziałem, że tak
    > będzie. Ale kto by tam zwracał uwagę. Nigdy nie słuchają.

    Z cyklu Spiskowa Teoria Dziejów:
    Może do prowokacja mająca na celu usakcjonowane wprowadzenie moderacji?
    W tym momencie zwolennicy moderacji są najbardziej podejrzani.
    ;P

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/

  • 98. Data: 2003-12-19 11:29:03
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    Sebastian <S...@t...pl> wrote:

    : Pochamuj trochę emocje bo i newsy wam odetniemy

    Erm... to faktycznie Wasz pracownik? Jeśli to nie tajemnica służbowa -
    *co* mu już odcięliście? 8->

  • 99. Data: 2003-12-19 13:19:22
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    Wiesz co ? Moze daroj sobie te wszystkie komentarze, bo jak narazie to leca
    z ciebie same brechty.

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 100. Data: 2003-12-19 13:20:59
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    > odpier... sie ode mnie o co Ci chodzi???? ze niby czego by ktos normalny
    nie
    > powiedzial???

    Wypowiedz godna pracownika tpi :)

    Pozdrawiam,