    From: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nawigacja na moto
    Date: Wed, 15 Feb 2012 16:43:21 +0100

    Dnia 14 - 02 - 2012 (wtorek) o godzinie 21:03, Daniel Kowalski napisał(a):

    > Z zazdrością patrzę na ubogich użytkowników Larka, do których niebawem
    > dołączę, dziękując za podpowiedzi i opinie.

    Ja właśnie wczoraj stałem się kolejnym nowym użytkownikiem Larka. Przez
    najbliższych parę tygodni raczej go jeszcze nie przetestuję na motocyklu,
    jedyne więc co mogę powiedzieć teraz, to tyle, że cały zestaw rzeczywiście
    wygląda na wykonany solidnie i przyzwoicie. Chcę go trochę poużywać w
    najbliższym czasie w aucie, więc może będę mógł niedługo powiedzieć o nim
    coś więcej.

    Z dostępnością "od ręki" w sklepach (przynajmniej we Wrocławiu) jest
    marnie. Tzn. jest dostępny w paru sklepach internetowych, ale ja chciałem
    najpierw go obejrzeć "na żywo", a z tym był już problem. Ponoć był kiedyś w
    różnych supermarketach, ale w żadnym go nie znalazłem. Jedynie w Auchan
    pracownik powiedział, że kiedyś mieli, w cenach od 370 do 460 PLN, ale
    ostatnie sztuki wyszły jesienią i nowych raczej nie będzie w najbliższym
    czasie. W Media Markcie mieli raptem jedną sztukę za 470 - nie sprzedała
    się, bo ktoś ukradł ładowarkę i uchwyt na moto... Przynajmniej mogłem sobie
    pooglądać sam odbiornik.

    Kupiłem w końcu za 399 w sklepie Orlenu:
    http://sklep.orlen.pl/

    Żeby nie było - nie mam żadnego interesu w reklamowaniu Orlenu, podaję ten
    link, bo to najtańsza oferta na Larka jaką znalazłem, więc może się komuś
    przyda.

    --
    Yorick
    LS 650