  • Data: 2012-02-17 00:12:20
    Temat: Re: Nawigacja na moto
    Od: marider <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyms drozszym od wsk/rometa/chujaka ?

    "Mijak" sie sprawdzil w R1 (w 3 dokladnie - RN09, RN19 i RN22), CBR F4i
    (w deszczu rowniez bez problemu) i w Civicu IMA. Rozumiem ze kazdy chce
    miec navi ze 2 tys zl zeby nie wyprowadzilo w pole ale mi do tego
    wystarczyla zwykly MIO zeby EU objechac w ta i z powrotem :)

    Po Saharach ani po polach/bagnach/blotach nie latam wiec jakiestam lesne
    dukty/sciezki/na przelaj i po skrocie w linii prostej sa zbedne a
    mocowania nie mam zadnego pancernego odpornego na mega wstrzasy - ot
    zwykly kawalek grubszej gumy, 2 trytytki i oryginalne plecki zamocowane
    w okolicy nakretki glowki ramy :)

    Minus ze troche ciezko operowac tym w rekawicach ale jak juz sobie raz
    ustawie na postoju cel, to jade. Jak nie pasi, to zawsze moge sie
    zatrzymac i poprawic.

    Pzdr
    --
    marider