  • Data: 2012-02-15 12:29:39
    Temat: Re: Nawigacja na moto
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-15 12:30, greg pisze:

    > a jaki konkretnie rozważasz do zakupu

    gpsmap 78

    > i dlaczego akurat taki?

    Zasilanie jest puszczone po wtyczce starego typu (hermetyczna, okragla z
    4 pinami), a nie po usb jak w 68. No i ma wyscie NMEA w tej samej
    wtyczce (mnie sie przyda). Do tego ladnych pare lat uzywalem gpsmap60cs
    i byl bardzo wygodny zarowno w czasie jazdy motocyklem, jak i plywania
    lodka czy spacerow :)

    > pytam bo zastanawiam sie nad zakupem morskiego i jak by sie tez na moto
    > nadawał to nie byłoby źle

    No to jest wlasnie morski :) Chociaz powiem Ci ze mialem okazje plynac z
    jednoczesnym uzyciem jakiegos garmina typowo morskiego i c-map na
    laptoku, wyszlo mi ze ze wzgl na ekran kupilbym c-map na jacht.

    > ja mam kilka garminów, wszystkie mają wady i zalety

    Nie ma sprzetow bez wad :(

    > na morze używam gpsmap60cs - nie nadaje się on do jazdy czymkolwiek po
    > lądzie bo ma za słaby procesor i za wolno odświeża mapy,

    Zwolnij! :-D Mnie 60cs dosyc dlugo sluzyl wlasnie jako nawigacja
    motocyklowa. Problem sie pojawial gdy dawalem duza ilosc detali i np
    skopana RO.A.D. ktora wyswietlala poziomice przy dosc duzym oddaleniu
    widoku. "Niestety" mapy garmina dostaja coraz wiecej danych i stare
    odbiorniki przestaja wyrabiac z ich wyswietlaniem. Mozna sobie
    zmniejszyc detail level.

    > ale mi go szkoda bo drogi był a poza tym jakby nawalił niespodzianie to
    > skucha może być wiec go generalnie szanuję

    tego to nawet nie dotykalem.
    --
    RD07 - dożywocie.