  • Data: 2012-02-16 13:25:41
    Temat: Re: Nawigacja na moto
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:jhglt7$qdp$1@inews.gazeta.pl...
    > Pokaż mi plijz jakąś tanią nawigację, która pociągnie na akumulatorze
    > circa 10-12 godzin, a najlepiej z zasilaniem z paluszków, co by w razie
    > nagłego padnięcia, można było je w najbliższym kiosku kupić. Oczywiśie
    > wodoodporną, z funkcjami nie tylko drogowymi, ale i outdoorowymi, do
    > jeżdzenia na skuśkę.

    Akurat najmniej mialem na mysli Garmina porownujac go do innych tanszych
    urzadzen, bo to calkiem inne urzadzenie - przede wszystkim Garmin to
    nawigacja z własnym systemem operacyjnym i nie klasyfikuje sie do mojego
    porownania. Nic do Garmina nie mam i nie mialem. To swietna nawigacja na
    motocykl.

    Mowilem o typowych nawigacjach opartych na Windows CE - jedna kosztuje 1200
    PLN, druga 400. W obu jest ten sam procek samsunga, podobny ekran i
    przewaznie inna obudowa. Do obu wgrywasz te same oprogramowanie, wiec
    roznice dla uzytkownika sa zadne, a roznica w cenie moze byc ogromna.

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info