  • Data: 2012-02-16 14:31:41
    Temat: Re: Nawigacja na moto
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-16 15:03:02 +0100, "Hinek" <h...@t...pl> said:

    > To są wszystko niszowe zastosowania dla nawigacji motocyklowej.

    To już zależy w jakiej kto niszy siedzi.

    > Ilu promilom (bo nie procentom) motocyklistów są potrzebne?

    Mi i jeszcze paru (nastu), których znam. Dodam, że nie tylko w samym
    offroadzie. Ale pokaż najpierw wyniki jakichś konkretnych badań
    określających ile % motocyklistów w ogóle gpsa potrzebuje, dołącz do
    tego studium badań jakościowych i wtedy możemy se dalej pitolić o
    jakimś tam ogóle. A póki co ja będę pisał o własnych potrzebach i
    doświadczeniach.

    > Nawiasem mówiąc pominąłeś jeszcze inne b.ważne warunki jak np:

    I jeszcze koniecznie diwajs do robienia laski. Zamiast pasażera. Czy
    tam pasażerki.

    de Fresz