    From: "greg" <g...@f...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nawigacja na moto
    Date: Wed, 15 Feb 2012 12:30:23 +0100

    "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    news:4f3b7652$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2012-02-15 09:17, Drzewo pisze:
    >

    >i bede zmieniac odbiornik motocyklowy na morski bo jest wg mnie
    >wygodniejszy.

    a jaki konkretnie rozważasz do zakupu i dlaczego akurat taki?

    pytam bo zastanawiam sie nad zakupem morskiego i jak by sie tez na moto
    nadawał to nie byłoby źle

    ja mam kilka garminów, wszystkie mają wady i zalety

    na moto używałem etrexa bo tani i niezniszczalny i mi go nie szkoda ale
    sprawdza się to słabo - za mały, nieczytelny, słaby routing, jednak do czego
    innego to jest wymyślone; używam go na rowerze i tam jest super
    w samochodzie miałem nuvi ale teraz używam nawigacji androidowej i wystarcza
    na morze używam gpsmap60cs - nie nadaje się on do jazdy czymkolwiek po
    lądzie bo ma za słaby procesor i za wolno odświeża mapy, na morze jest okej
    bo ma bryzgoszczelną wtyczkę zasilania a prędkości tam mniejsze jakby
    mam jeszcze aera - jest duży i wyraźny i wodoszczelny i ma bardzo głośny
    głośnik, pewnie byłby najlepszy i do samochodu i do motocykla i na morze ale
    mi go szkoda bo drogi był a poza tym jakby nawalił niespodzianie to skucha
    może być wiec go generalnie szanuję

    kiedyś miałem morski gpsmap76s ale kiepskie to było wiec zastanawiam sie
    jaki morski moglby być

    pozdro

    greg