  • Data: 2023-04-29 09:42:49
    Temat: Re: Nawigacja na Androida - którą polecacie?
    Od: Ewa <E...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Słowo "próba" nie ma nic wspólnego ze słowem "offline". Offline od
    > zawsze oznacza "poza siecią" czyli bez połączenia z Internetem.
    > Do prób możesz użyć Street View Google. Jest tam nawet widok ulicy,
    > zupełnie tak, jakbyś jechała samochodem. Nie ma tam co prawda "auto
    > jazdy" i trzeba się poruszać "ręcznie" ale widok 3D to idealna forma
    > poznania trasy czy odcinka " z natury".

    Chodziło o próbę działania programu MapaMap, bo program się zmieniał.
    View Google nie sprawdzi czy MapaMap działa tak jak użytkownik oczekuje.
    Podałam wcześniej historię z głosowym ostrzeganiem przy przekroczeniu
    prędkości.
    Co do używania słowa offline w sensie "poza siecią" zgoda. Ale
    określenie offline w sensie bez połączenia z GPS było używane zarówno
    w samym programie MapaMap, jak i w jego oficjalnym opisie. Może dlatego,
    że pierwsze urządzenia do nawigacji, dla których ten program powstał
    nie miały połączenia z internetem. Przyzwyczaiłam się do tego określenia
    w przypadku tego programu przez lata jego używania, ale zgadzam się,
    że teraz może to być mylące.

    > Dzisiaj to podstawa, bo informuje o korkach, ruchu czy objazdach w
    > przypadku wyznaczania trasy. W zależności od godziny (pory dnia) i
    > zatłoczonych ulic, nawigacja może wskazać szybszą trasę w oparciu o te
    > dane.

    Oczywiście, że dzisiaj możliwość połączenia z Internetem jest bardzo
    ważna. Sama przeszłam na używanie MapaMap na smartfonie, bo Lark na to
    nie pozwalał. Pisałam już o tym.

    Jednak to, że w przypadku Here WeGo nie można przebyć trasę bez
    włączonego GPS było dla mnie zaskoczeniem i jest minusem.
    Czy w ogóle któryś z dyskutowanych tu programów na to pozwala?

    Co do Street View Google oraz Google Earth (Pro)-jakoś mnie nie
    przekonały co do poruszania się po ulicach. Pewnie dlatego,
    że słabo mi to wychodzi. Brak porządnej instrukcji i wprawy.
    Google Earth Pro używam gdy chcę zobaczyć budynek pod danym adresem.

    Pozdrawiam
    Ewa