  • Data: 2023-04-29 23:24:50
    Temat: Re: Nawigacja na Androida - którą polecacie?
    Od: Ewa <E...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Należy od nowa wybrać dokąd jedziemy/może być historia (nie kontynuować
    > przerwanej trasy).
    >
    > Chodzi o pasek drogi w sensie PASEK POSTĘPU/pod mapą nie drogę na mapie.
    > Tam należy postawić palec w danym miejscu.

    Przy pierwszej próbie, zaraz po Twoim poprzednim poście,
    ruszyło i nawet było ostrzeżenie dotyczące przekroczenia
    20 km/h, które obowiązuje na odcinku mojej osiedlowej uliczki.
    Ale potem było źle.
    Potem przytrzymałam ten pasek u dołu pod mapą i pokazały się
    napisy, których wcześniej nie było, ale po chwili znowu było źle.
    Muszę przeczytać to co jest na podanej przez Ciebie stronie/stronach,
    a potem popróbuję jeszcze raz.

    Z pewnością nie ułatwia sprawy fakt, że moja uliczka jest położona
    równolegle i bardzo blisko dużej ulicy i zielona strzałka wskazująca
    miejsce GPS przeskakuje na tę dużą ulicę.
    W MapaMap można było podać trasę OD - DO, także z punktami pośrednimi.
    Tutaj ma to zastąpić wybór trasy, ale nie wiem czy się da wskazać
    miejsce OD różne od tego pokazywanego przez GPS. Może lektura stron 1-4
    to wyjaśni, chociaż wątpię. Teraz naprawdę doceniam opis MApaMap
    z rysunkami. No ale ten program jest darmowy, więc pewnie za dużo
    wymagać nie można. Chociaż liczenie na to, że użytkownik się domyśli,
    bo w innym programie, którego być może używał, tak jest, to przesada.
    Programy są różne, a zasady często wręcz przeciwne, ale może nie dotyczy
    to nawigacji. Nie wiem, bo do tej pory używałam tylko MapaMap i jeden
    raz Janosika.

    Trudno, przeczytam jutro ten opis i coś spróbuję. Jak pisałam, nie mogę
    ciągle o coś pytać. I tak podziwiam Twoją cierpliwość.

    Pozdrawiam
    Ewa

    P.S. Dopiero teraz zauważyłam, że w międzyczasie, gdy pisałam, przeszedł
    Twój drugi post. Podobnie jak na obrazku, a nawet chyba więcej, pokazało
    mi się przy drugiej próbie, o której pisałam wyżej.
    "As soon as the app displays the route and the length of time it takes
    for you to get there, you'll also see an icon on the right to start your
    navigation Press and hold onto this icon to begin the trip simulation"
    Rzecz w tym, że długość czasu wyświetla mi się pomiędzy mapą a drogą
    u dołu ekranu i myślałam, że o ten czas chodzi. Natomiast ikony do
    startu nie było przy pierwszej próbie. Przy drugiej na chwilę się
    pokazała, jak już pisałam. Z tym, że "pierwsza próba", "druga próba"
    oznacza tak naprawdę pierwsza i druga grupę prób bo próbowałam już
    niezliczoną ilość razy.
    Tak czy owak muszę zacząć od przeczytania tamtych stron, bo być może
    czegoś istotnego nie wiem lub moje doświadczenie z MapaMap jest
    przeciwne do tego, czego tu powinnam się domyślać.

    Pozdrawiam
    Ewa