  • Data: 2023-04-29 17:42:08
    Temat: Re: Nawigacja na Androida - którą polecacie?
    Od: Ewa <E...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 29.04.2023 o 09:42, Ewa pisze:

    > Programy do nawigacji w głównej mierze zmieniły się od wydania MapaMap i
    > ewoluują w stronę "online" będąc bardziej przyjaznymi. Dawno nie
    > spotkałem gdzieś "próby jazdy" bo dla mnie osobiście nic to nie daje.

    Może sformułowanie "próba jazdy" nie jest najtrafniejsze. Ale, jak już
    pisałam, bardziej chodziło o sprawdzenie programu, zwłaszcza po ukazaniu
    się nowej wersji, a nie o sprawdzeniu trasy, chociaż i to czasami się
    przydawało.
    Na początku dyskusjena forum były bardzo intensywne i owocowały różnymi
    dodatkami opracowywanymi przez użytkowników. To też warto było
    sprawdzić.
    Aktualizacje do września ub.r. były publikowane co kwartał.

    > Skoro płaciłaś za MapaMap, spróbuj jeszcze "Automapa" jest najbliższa
    > Twoim przyzwyczajeniom, oczywiście płatna ale przez miesiąc darmowa.

    Może spróbuję.

    Po dzisiejszej przejażdżce ogólnie jestem z HERE WeGo zadowolona.
    Dźwięk ostrzegający przy przekroczeniu dozwolonej prędkości jest
    wyraźny i to wystarczy.
    Nie widzę natomiast na mapie takich rzeczy jak płatne parkingi.
    W ogóle nie ma legendy mapy, więc nie wiadomo jak są oznaczane.
    A co z POI? Jak szukać czegoś konkretnego?

    Jakie możliwości stwarza założenie konta?
    Generalnie unikam rejestracji i zakładania kont, o ile tylko mogę.

    Czy wersja Beta jest dopracowana i jakie ma zalety w stosunku
    do wersji nie-Beta?

    Jak odbywa się i jak często się zdarza aktualizacja:
    - programu
    - map (przez ponowne ściągnięcie ?)
    Czy aktualizację programu trzeba jakość inicjować?

    Jeśli możesz odpowiedzieć na te pytania, będę bardzo wdzięczna.

    Pozdrawiam
    Ewa