    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Navitel
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <pi2qlu$g61$1@node2.news.atman.pl> <pi2t3r$bfa$2@node1.news.atman.pl>
    <pi2ulr$k4v$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <pi32lu$o03$1@node2.news.atman.pl>
    <5b45e965$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi548j$k9g$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <pi5cve$sam$1@node2.news.atman.pl>
    <5b464b61$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi77ak$i6a$1@node1.news.atman.pl>
    <5b477f3a$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi8ot1$3hb$1@node1.news.atman.pl>
    <5b486a2c$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <pia3rd$7ib$1@node2.news.atman.pl>
    <5b48a2b4$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <pia9i4$cp4$1@node2.news.atman.pl>
    <u...@4...net>
    <picdil$a32$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sat, 14 Jul 2018 11:23:23 +0200

    Dnia Sat, 14 Jul 2018 10:51:16 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Ale to ty założyłeś zez go nie znam. :-)

    Kiedys musi byc ten pierwszy raz :-)

    > Istnieje "lepszy plastik" nie odkształcający się pod działaniem
    > wysokiej temperatury?

    Na kokpicie. Na kierownicy, w kratkach nawiewow, w uchwytach telefonow
    ... ale to juz nie zawsze :-)

    > Znam wyloty ze swojego miasta we wszystkich kierunkach.
    > A ty nie? Preferujesz pociągi czy autobusy?

    https://www.google.com/maps/@51.1270893,16.8373487,1
    6z

    Myslisz, ze kiedys tam jechalem ?
    A moze i jechalem, tylko kiedy i po co ...

    > Zdefiniuj jakie mapy są dla ciebie zawsze dostępne?
    > Bo chyba nie te z nawigacji która nie działa w podziemnym garażu.

    No przeciez pisalem, ze dlatego lubie offline :-)

    > Przesadzasz.

    Absolutnie nie. Skoro mowisz, ze ulice znajdziesz na planie, to plany
    49 dawnych miast wojewodzkich uznajemy za absolutne minimum.
    Plus jeszcze pare

    > Ale z drugiej strony puste bagażniki bez koła zapasowego
    > i narzędzi nie uważam za przejaw rozsądku.
    > Papierową mapę też tam warto mieć, jak już bardzo mierzi cię
    > wożenie jej w kabinie.

    Przeciw atlasowi w kabinie nic nie mam, tylo ze szczegolowych ulic
    miast tam nie ma.

    > Nie zapominamy, od czasu do czasu brak zasięgu nam przypomina.
    > I wtedy jedni płaczą nie przygotowani na to a inni nie.

    Otoz to. Wtedy mam druga nawigacje i trzecia w telefonie offline :-)

    J.