  • Data: 2018-07-12 11:39:25
    Temat: Re: Navitel
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-11 o 20:38, J.F. pisze:

    > Po hiszpansku ?
    > A jak ten ktos nigdy w tym garazu nie byl ?
    > I moze jeszcze nie ma samochodu, wiec nawet nie bardzo sie orientuje jak
    > sie z miasta wyjezdza na Madryt ...
    >
    > A jak bedzie 24:00 i ludzi juz niewiele ?

    To wampira spytam :-), nie zrobiłeś czegoś co powinieneś i teraz mnożysz
    problemy aby innych sprowadzić do swojego poziomu.

    > tubylec w szpitalu ?

    Pacjent, pracownik.

    > No owszem, gdzies tam sa jakies oddzialy, maja dyzurki ... powiedza
    > prosto, lewo, trzecia winda, prawo lewo ...

    Czyli jednak można.

    > A ze 20 lat temu, juz po komunie.

    > Nie wierze. Na Slasku to nawet z nawigacja latwo sie pogubic :-)
    > No i ja o Gliwicach, nie o Katowicach :)

    Wiem, ja dlatego o Katowicach bo tam jadąc jedną ulicą można kilka
    miast zwiedzić. :-)
    Byłem samochodem i dojechałem z marszu tam gdzie chciałem.

    > Papierowa mape mialem. Ale mapa Gliwic w atlasie jest taka sobie,
    > bardziej pogladowa jak w pierwszym linku.

    Nie dajesz rady z uproszczoną z atlasu to szukasz w kiosku planu
    miasta zamiast publicznie udowadniać że się da.