  • Data: 2018-07-11 08:41:36
    Temat: Re: Navitel
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-10 o 20:13, j...@i...pl pisze:

    > Jakby w Navitelu były aktualne. Mapa PL 2018Q2. Przez dwa dni testów w
    > Warszawie i oklicach nawigacja próbowała mnie wrzucić pięc razy pod
    > prąd. Jedna z tych ulic ma ruch jednokierunkowy od listopada 2017
    > roku. Dwa kwartały i mapa po staremu. NE czy Waze - na drugi dzień po
    > zgłoszeniu poprawione.

    Navitel nie potrzebuje netu. Naprawdę porównujesz mapę Navitela do tego
    czegoś nazywanego Waze? Ile znajdziesz miejscowości i dróg w Navitelu a
    ile w Waze na północ od miasta Słupcy, np czy z Waze masz jakąś szansę
    dojechać do miejscowości Korwin? Co z wami ludzie - skargi bo coś nie
    poprowadziło za rączkę do celu, a gdy nie pokazuje połowy dróg w Polsce
    to już mało znaczący detal?