  • 1. Data: 2009-06-22 09:14:03
    Temat: Navigon Europa juz w Appstore
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Taki cios dla WM troli, iphone ma prawdziwa nawigacje aplikacja zajmuje
    1,6GB i na zachodzie sa zachwyceni.

  • 2. Data: 2009-06-22 12:13:54
    Temat: Re: Navigon Europa juz w Appstore
    Od: Jurek <j...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Taki cios dla WM troli, iphone ma prawdziwa nawigacje aplikacja zajmuje
    > 1,6GB i na zachodzie sa zachwyceni.

    Sam jesteś trolem

  • 3. Data: 2009-06-22 12:56:37
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Taki cios dla WM troli, iphone ma prawdziwa nawigacje aplikacja zajmuje
    > 1,6GB i na zachodzie sa zachwyceni.

    Uuuu, sugerujesz, że te na WM nie są prawdziwe, jakieś udawane są czy jak?
    I gdzie to jest na zachodzie, w zielonej górze, szczecinie czy gdzie?

  • 4. Data: 2009-06-22 14:56:46
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Taki cios dla WM troli, iphone ma prawdziwa nawigacje aplikacja
    zajmuje
    > 1,6GB i na zachodzie sa zachwyceni.

    O ja pierdykam :)
    Jaki kolos, chyba ze jest tylko jedna wersja mapy, od razu na cala
    Europe :)
    Czy ja wiem czy to jakis cios ? Uzytkownicy WM maja do wyboru spora
    ilosc systemow nawigacji a nie tylko jeden i to w dodatku czeski :)

    pozdrawiam, leszek

  • 5. Data: 2009-06-22 16:02:39
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Taki cios dla WM troli, iphone ma prawdziwa nawigacje aplikacja zajmuje
    > 1,6GB i na zachodzie sa zachwyceni.
    Wm troli to tu chyba nie znajdziesz. natomiast jak poza "zajawką" nic
    wiecej nie napiszesz, to Ciebie mają za Trola. NApisz ile kosztuje,
    jakie jest pokrycie Polski, wrażenia z uzywania...
    Szczerze powiem ze nie potrafie znaleźć sam informacji "że jest" na
    stronach www. Appstore, po "nav" - juz stwierdza ze nic takiego niema,
    może coś źle klikam, niewiem.

    ToMasz

  • 6. Data: 2009-06-22 17:17:33
    Od: TGor <g...@w...peel>

    ToMasz pisze:
    NApisz ile kosztuje,
    > jakie jest pokrycie Polski, wrażenia z uzywania...
    > Szczerze powiem ze nie potrafie znaleźć sam informacji "że jest" na
    No to by znaczyło, że musi kupić, choć jeszcze gejPhone nie spłacił.
    Brak w jego zajawce informacji, że to pierwsza nawigacja na świecie. Lub
    podobnego przejawu iOdchyłu.

    TG

  • 7. Data: 2009-06-22 17:55:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 19:17:33 +0200, TGor napisał(a):

    > No to by znaczyło, że musi kupić, choć jeszcze gejPhone nie spłacił.
    > Brak w jego zajawce informacji, że to pierwsza nawigacja na świecie. Lub
    > podobnego przejawu iOdchyłu.

    Bo nie jest i nie będzie, Navigon nie jest koszerny. Koszerny jest TT, do
    tego stopnia, że Apple knuło/knuje nad nabyciem pakietu akcji TT BV.
    Nie całej firmy, ale jakiegoś udziału.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 8. Data: 2009-06-22 18:13:51
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Waldek Godel pisze:

    > Bo nie jest i nie będzie, Navigon nie jest koszerny. Koszerny jest TT, do
    > tego stopnia, że Apple knuło/knuje nad nabyciem pakietu akcji TT BV.
    > Nie całej firmy, ale jakiegoś udziału.

    No, że nie jest, to ja wiem, i pan wiesz. Dżobs też wie, ale nigdy mu to
    nie przeszkadzało nadmuchać hype'a, że jest pierwszy - "still a virgin" ;-)

    TG

  • 9. Data: 2009-06-22 18:22:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 20:13:51 +0200, TGor napisał(a):

    > No, że nie jest, to ja wiem, i pan wiesz. Dżobs też wie, ale nigdy mu to
    > nie przeszkadzało nadmuchać hype'a, że jest pierwszy - "still a virgin" ;-)

    Dżobs jest na rekonwalescencji i się porobiło.. i urządzenie wreszcie ma
    jakiś przebłysk zdrowego rozsądku, i ceny lekko spadły, nawigacja się
    pojawiła. Jakby go przytrzymali w szpitalu, to może nawet fajny telefon by
    się zrobił.
    Przy okazji uchachać się można z wyznawców ogryzkowego kościoła. Otóż,
    dosyć zgodnie stwierdzają, że iPoo 3GS ma kilka wad. W tym jedna jest
    wspólna dla większości stron: wygląd. 3G S wygląda identycznie jak 3G. No i
    to jest problem. No jak tu sie pochwalić jedną literką? Jak w knajpie
    pokazać, że jest lepszy bo szybszy? Skucha, badziew.. tyle kasy psu w dupę,
    nikt nie odróżni.

    http://www.technonews.pl/Technonews/1,94439,6713406,
    Nowy_iPhone___czego_nam_zabraklo_.html
    http://www.myapple.pl/iphone-news/106701-iphone-3gs-
    wiecej-ramu-i-lepszy-procesor.html
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 10. Data: 2009-06-22 18:44:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Uuuu, sugerujesz, że te na WM nie są prawdziwe, jakieś udawane są czy jak?
    > I gdzie to jest na zachodzie, w zielonej górze, szczecinie czy gdzie?

    WMiarze jak zwykle, jak ktos nie z nimi to przeciw zabawne ?
    Mozgu uzywajcie.. napisalem ze macie problem kolejny wydumany feler
    znikna, szybko pisz do Waldusia niech wymysla jakies braki ... w iphonie.

    A wlasnie jak tam bezplatny upgrade systemu do 6.5 dla posiadaczy
    Diamondow i Touch HD ... a nie przewidziano .... biedaki...