  • 1. Data: 2009-06-21 18:12:36
    Temat: jaka najmniejsza nokia z symbianem v3 i gps?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    jaka najmniejsza nokia z symbianem v3 i gps?

    Obecnie posiadam e51, czekam z niecierpliwoscia na e52, ale cos nie moge sie
    doczekac

    interesuje mnie cos podobnego rozmiarami do e51 z gps, czy jest taki model
    noki?

    e71 za wielka :( tzn za szeroka i jak dla mnie niepotrzebna qwerty
    klawiatura

  • 2. Data: 2009-06-21 18:20:13
    Temat: Re: jaka najmniejsza nokia z symbianem v3 i gps?
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

    6650, składana, więc dużo miejsca nie zajmuje

    Kenny

  • 3. Data: 2009-06-21 18:53:45
    Od: AL <a...@s...tam>

    Amir pisze:
> [...]
    > model noki?
    >
    > e71 za wielka :( tzn za szeroka i jak dla mnie niepotrzebna qwerty

    moze e66 ?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2009-06-22 06:57:50
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Amir pisze:
> [...]
    > model noki?
    >
    > e71 za wielka :( tzn za szeroka i jak dla mnie niepotrzebna qwerty

    jak dla mnie N95-2

    --
    Pozdr.
    Skorupa