  • 1. Data: 2009-06-22 17:35:01
    Temat: Nokia 6220 czy 6210
    Od: " Janusz" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Mam drobny dylemat, chciałbym kupić telefon, jeden z ww. tylko mam problem,
    który. Co ciekawe Nokia 6220 ma lepszy aparat, ale jest tańsza od 6210. Gdzie
    jest haczyk- czyżby akcelerometr i nieco większy ekran no i slider tak
    podnosiły cenę? No i teraz pytanie - co warto wybrać?
    - Jak wypada porównanie jakości fotek?
    - Czy 6210 ma TV out
    - Czy TV out w 6220 umożliwi prowadzenie wykładu (dokument w Power Poincie po
    podłączeniu do rzutnika?
    - Czy akcelerometr do czegoś jest potrzebny?
    - Czy ten nieco większy ekran znacząco wpływa na czytelność obrazu? (chcę tel.
    używać jako awaryjnej nawigacji - mam dedykowaną)
    - Czy można użyć 6220 jako latarki, tzn. czy ma led'a :) - bardzo mi się to
    obecnie przydaje.- Jakie jeszcze inne + i - przeważyłby na korzyść jednego lub
    drugiego telefonu?

    Pozdrawiam
    JK