  • 21. Data: 2009-06-22 19:56:00
    Temat: Re: Navigon Europa juz w Appstore
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    wybór mialo być

  • 22. Data: 2009-06-22 20:15:36
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Nie zamierzam szanowac nikogo kto uzywa sformulowan gejphone
    > bo niby czemu ? Ja nie jestem zaslepiony jak widzisz kupilem sobie HTC
    > Dream nie ma iphona, niektorzy zas dla swojego WM pokroiliby sie na
    > kawalki broniac najgorszego systemu komorkowego w historii, ktory mozna
    > bylo tolerowac z braku innego. Dzis jednak i iphoneOS i Android
    > zostawiaja te niedorobke WM w cuglach i zamiast sie rajcowac
    > sredniowieczna technologia czas wyslac ja na smietnik historii
    połowa tej grupy, zemną na czele czeka tylko na taką możliwość. Trzyma
    nas tu tylko automapa. Żartuje, ale nie do końca. Ja wcześniej też
    miałem telefon z gps(którego w zasadzie często używam, 50/50% trasa-
    teren) ale Java mocno ograniczała... nie tylko nawigacje. Android,
    Linux, czy iPhoneOS, jeden kit, jak sie nie dorobią, nie tyle ilości ale
    zdolnych twórców softu - klapa

    ToMasz

  • 23. Data: 2009-06-22 20:18:03
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Nie smieszy cie sytuacja w ktorej sie pluje na UI iphona i podaje newsa
    > iz to ukochane forum xda robi takie brzydkie rzeczy
    >
    > "Jeśli lubicie upodabniać swoje urządzenia funkcjonalnością do iPhone,
    > to wczoraj na forum xda-developers.com pojawiła się informacja o nowej
    > wersji programu S2U2 naśladującego funkcję odblokowania urządzenia z
    > produktu Apple. Pełna lista zmian i poprawek dostępna w głębi newsa."

    Trafny cytat. kluczowe jest w nim pierwsze słowo. JEŚLI. Ja bym dopisał
    taki dodatek: jeśli natomiast macie jakiś hardwarowy klawisz do
    blokowania - używajcie go zgodnie z przeznaczeniem

    ToMasz

  • 24. Data: 2009-06-25 09:34:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Taki cios dla WM troli, iphone ma prawdziwa nawigacje aplikacja
    > zajmuje 1,6GB i na zachodzie sa zachwyceni.

    Dlaczego cios ? Navigon na WM jest od paru lat :-)

    Na zachodzie moze zachwyceni, w Polsce troche poczekajmy z
    opiniami.

    A koniec koncow .. jeszcze pare lat i iphone bedzie rownie dobry ..
    lub zbankrutuje :-)

    J.

  • 25. Data: 2009-06-26 06:20:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    > opiniami.
    >
    > A koniec koncow .. jeszcze pare lat i iphone bedzie rownie dobry ..

    Bez watpienia ... a ze jeden model sie sprzedaje lepie niz cale HTC :)
    to tam takie tam perwersyjne dane

  • 26. Data: 2009-06-27 08:42:48
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Bez watpienia ... a ze jeden model sie sprzedaje lepie niz cale HTC :) to
    > tam takie tam perwersyjne dane

    A w czasach PRL-u najlepiej sprzedawały się fiaty126p, też pewnie dlatego że
    były najlepsze.
    LOL