    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Naviexpert - mój test
    Date: Sun, 16 Jun 2019 21:49:30 +0200

    W dniu 16-06-2019 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > No własnie nie moge tego zrozumiec, dlaczego google nie ma tej opcji
    > dobrze widcoznej.

    Yanosik niby ma, ale pokazuje się rzadko nie wiedzieć czemu.
    NE robi to optymalnie.

    Z jednym zastrzeżeniem, jak przegapisz (np. na rondzie) skręt we
    wcześniej wytyczoną trasę, to już Cię nie będzie próbował na nią
    pokierować, choćby następną uliczką, domyślnie uznaje że wybrałeś inną
    trasę.

    Dzisiaj w podobny sposób zaproponował mi objazd +21 km i +7 min.
    Zdecydowanie powinno to być mocniej potwierdzone przez użytkownika, a
    nie tylko poprzez inny skręt z trasy.