  • Data: 2019-07-11 14:14:00
    Temat: Re: Naviexpert - mój test
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qg78uc$jjf$1$C...@n...chmurka.net...
    >Zrobiłem sobie test kilku nawigacji, na drodze do Grecji przez
    >Chorwację i z powrotem. W sumie ponad 5 tys km.

    >I chyba najlepiej wypadł właśnie Sygic, którego używałem na
    >dojeździe.
    >Ma kilka minusów - np. brak sygnalizacji kolejnego manewru, zbyt
    >późne info o aktualnym, czy kiepskie kolory i czytelność napisów w
    >okularach polaryzacyjnych.

    To chyba wina telefonu a nie nawigacji.
    Jaki model, typ ekranu ?
    Inne programy na tym telefonie lepiej widoczne ?

    >Podsumowując - żadna z tych nawigacji nie spełniła moich oczekiwań w
    >100%, żadna nie jest warta zapłaty za nią.
    >Jak wynika z powyższego, żadna z nich nie opiera się na rzeczywistych
    >czasach przejazdu, tylko co najwyżej koryguje trasę na podstawie
    >danych z traffika.

    Tak przy okazji - niedawno wypadek we wrocku spowodowal spory korek
    ... i yanosik go omijal.
    Ale oczywiscie kiepsko wyswietla informacje o samym korku, wiec trzeba
    bylo przyjac proponowana trase na wiare, a ja niestety z gatunku tych
    "co on pie***li" :-)

    J.