  • Data: 2019-07-11 19:32:28
    Temat: Re: Naviexpert - mój test
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-07-2019 o 15:52, J.F. pisze:

    > Z Androidem ?

    Tak.

    > Nadal - program nie ma wplywu na ustawienie polaryzacji.

    Ale ja nie mówię, że ma wpływ na ustawienie polaryzacji, tylko że pewne
    zestawienia kolorów w takich okularach są widoczne lepiej niż inne.

    > Chyba ze w dodatku masz ekran 3D ...

    > To ciekawe ... jakis nieszczesliwy dobor kolorow ?

    Na to wygląda.
    Ideałem było I-go Primo.
    Ale już traffic w nim nie działa, a wersja Nextgen wygląda o wiele
    gorzej i wszystkie pola informacyjne ma o rząd wielkości mniejsze.

    > Dokladnie.
    > Choc cos mi chodzi po glowie, ze ostatnio, juz w trasie, zaproponowal
    > zmiane trasy, i powiedzial dlaczego ...

    Przy zmianie tak, ale po wyznaczeniu, że na innej trasie jest korek,
    tego już nie widać.
    I zastanawiasz się czemu tam nie kazał jechać, zwłaszcza gdy też stoisz
    w korku (ale jego zdaniem mniejszym).