  • Data: 2011-09-17 22:18:29
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw> szukaj wiadomości tego autora

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    news:1717700844.20110918001204@pik-net.pl...

    > Wygrałem walkę - poszedł do szkoły z angielskim i dzisiaj pracuje dla
    > BBC a nie przy kartoflach u bauera.
    >
    > Jak doczekam wnuka czy wnuczki to sam będę namawiał do uczenia
    > chińskiego obok angielskiego - to się naprawdę może przydać.

    Oh przyda się. Szczególnie, że w szkole mają taki program dla absolwentów,
    fundowany przez kongres o nazwie "teach and travel". Można jeździć za
    darmola, uczyć angielskiego w innych krajach i samemu się uczyć np
    chińskiego. Wszystko w ramach czasu nauki aż do końca studiów. A i jak mówił
    ostatnio Pan Minister Rostowski PE, o zieloną kartę prościej :-)
    Córka ma jako dodatkowy język zachodni właśnie niemiecki i jeszcze chiński.
    Angielski jest wykładowy, chyba tylko po naszemu jest polski :-)