  • Data: 2011-03-30 13:32:37
    Temat: Re: Nasza dzielna policja...
    Od: SW3 <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-03-2011 o 11:21:04 Ktostam <k...@a...pl> napisał(a):

    > Nie, po prostu wychodzę z założenia że rację miał Cimoszewicz mówiąc
    > powodzianom że trzeba się było ubezpieczyć a nie wołać na Państwo że

    I co ciekawe, jedyny taki polityk znalazł się akurat w partii zwanej
    lewicową.
    Na temat powodzi można by wiele napisać ale generalnie powódź nie jest
    tematem tego wątku więc się powstrzymam.

    > zostali z gołą dupą bo się pobudowali blisko rzeki. Jeśli twierdzisz że
    > ubezpieczenia to fikcja to się nie ubezpieczaj tylko potem nie wołaj od
    > reszty na zrzutkę że Ci się krzywda stała, albo nie płacz że komornik
    > zabrał wszystko co mógł jak przyjdzie płacić odszkodowanie za wyrządzone
    > szkody.

    Ale sądzisz, że ubezpieczyciel to instytucja charytatywna? Ubezpieczyciel
    jak każda inna firma ma zarabiać więc kalkuluje składkę tak, żeby suma
    składek była wyższa niż suma wypłacanych odszkodowań. Więc statystycznie
    nie opłaca się ubezpieczać. Oczywiście jak mam jeden dom/samochód/krowę
    żywicielkę to go/ją ubezpieczę bo ewentualna strata byłaby dla mnie nie do
    zaakceptowania. Ale przy większych ilościach statystyka działa i zamiast
    dawać zarobić jakiejś firmie, taniej jest samemu ponosić koszty - być
    samemu swoim ubezpieczycielem.

    --
    SW3
    ----