    From: Sierp <s...@n...netgrr>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Następca dla Fuji S602Z
    Date: Sun, 02 Aug 2009 22:52:09 +0200

    Robert Kois pisze:
    > Dostanie, jak nie jakości zdjęć to jakości obsługi. Przesiadałem się z
    > S602Z na C400D (na początku z kitem) i to było niebo a ziemia w szybkości
    > reakcji itp.

    tak, to na pewno - szybkosc autofocus, szybkosc reakcji na wcisniety spust

    > Wszystko powyżej ISO200 w Fuji było praktycznie nieużywalne, a to co się
    > dostawało na najniższym było porównywalne z 400-800 canonowym.

    coz, dlugi czas uzywalem S7000 (w zasadzie nastepca s602z) i wg mnie nie
    bylo ogromnego skoku jakosci po zmianie na D70s (byl, ale odczuwalny
    dopiero po jakims czasie) - jednak D70s jest wygodniejszy (ustawienia),
    szybszy, i wieksza frajde sprawia fotografowanie

    > Skoro gabarytowo ma być podobne do Fuji to mniejsze lustrzanki się
    > swobodnie łapią (celowo nie podaję modeli bo to już zależy od
    > indywidualnych preferencji).

    tak, ale JonY podnosi wazny argument - nie wie, czy chce mu sie tyle
    sprzetu nosic. Przesiadajac sie z czegos, co ma 10x zoom i przyzwoite
    osiagi na lustrzanke okazuje sie, ze jeden obiektyw nie wystarczy - no
    chyba, ze sie mysli o jakims 18-200, ale za male pieniadze sie tego
    naprawde dobrego nie dostanie. A to juz jest waga na wakacjach

    JonY - na karte sie nie upieraj, s602z chyba obslugiwal max 2GB? to
    naprawde nie jest duzo przy dzisiejszych megapixelach)

    Sierp