  • Data: 2009-01-28 13:52:55
    Temat: Re: Następca Nikon D50
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> szukaj wiadomości tego autora

    Sławek Drogosz (s...@p...onet.pl) wrote in
    news:glpbo9$t57$1@atlantis.news.neostrada.pl:
    > Użytkuję Nikona D50 i aparat ten spełnia moje amatorskie oczekiwania.
    > Brakuje mi jedynie bardziej użytecznej czułości ISO 1600 (mniej szumów).
    > Czy przesiadając się na modele D40x lub D60 mogę liczyć na użyteczne ISO
    > 1600 (z akceptowalnym szumem) - pytanie kieruję do użytkowników w/w
    > modeli?

    Tutaj masz zdjęcie D60 na ISO 1600.
    http://picasaweb.google.com/gm.mazur/Meksyk2008#5262
    942262910714994 (parę
    więcej też znajdziesz w tej samej galerii - w większości Picasa wyświetla
    ISO).

    Nie jest fatalnie, aczkolwiek szumy niestety widać :( Jeśli tu jakość jest
    za słaba (bo rozmiar 1600xcośtam), to służę pełnymi JPEGami lub RAWami. Do
    amatorskiego focenia - nie ma problemu. Jednak jeśli spodziewasz się czegoś
    więcej, to niestety nie ta klasa aparatu...

    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
    PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?