  • Data: 2009-01-29 10:12:15
    Temat: Re: Nastepca Nikon D50
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Spotkałem się z opinią, że wynik pomiaru dynamiki D90 na DxO jest dziwnie
    > zafałszowany - mówiły to osoby które porównywały możliwość wyciągania z rawów z
    > 5D.

    Na raw.fotosite.pl wiszą pliki z obu aparatów, w dodatku zrobione przez
    tę samą osobę, w podobnych warunkach i przy podobnych (lub nawet takich
    samych, nie pamiętam już) nastawach. Pobaw się i wyciągnij własne
    wnioski. Moje z grubsza pokrywają się z wynikami pomiarów DxO Labs: przy
    czułościach bazowych D90 ma większą dynamikę, a wyniki obu aparatów
    "zbiegają" się w okolicy ISO 1600.