  • 11. Data: 2009-09-23 19:32:19
    Temat: Re: Nastepca Fuji FinePix S5 Pro
    Od: "Kris" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:h9ds38$gpj$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Wiemy jedno...
    >
    > ..ze nic nie wiemy.

    tyle to ja tez wiem
    ze mam nic w lodowce

  • 12. Data: 2009-09-23 20:29:49
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Kris wrote:
    > no dobra, ale cos wiecie ? czy jest ciemnosc...

    Jest gorzej - przy okazji ostatniej premiery ichnich kompaktów ogłaszali
    że nie planują DSLR z takim sensorem. Mimo niesamowitych zapowiedzi,
    kompakty jakoś poginęły w gąszczu m4/3 i kilku propozycji APS-C. Kolejny
    fujik byłby fajny, ale narazie się na niego nie zanosi, wręcz firma jasno
    się od tego odcina.

    d.

  • 13. Data: 2009-09-24 07:32:47
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 22 Wrz, 17:05, "Kris" <z...@w...pl> wrote:
    > co sie dzieje z Fuji, szykuja cos czy porzucili temat lustrzanek cyfrowych?
    > a jesli nie to to moze kroi sie cud kolejna lustrzanka z piekna dynamika?

    W zasadzie Fuji powinno matrycę S5Pro wsadzić w obudowę kompakta z
    obiektywem 24mm/f2 (ekwiwalent 35mm), sam bym pewnie coś takiego
    kupił. A do tego zewnętrzny wizjer optyczny sprzężony elektronicznie z
    korpusem, w którym byłyby:
    - punkty ostrości (np. 5szt, 4 w mocnych punktach, jeden centralny)
    - pasek wskaźników: drabinka, czas ekspozycji, przysłona, iso.

  • 14. Data: 2009-09-24 23:30:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Sep 2009, Kris wrote:

    > co sie dzieje z Fuji

    Znajomy zwrócił mi uwagę, że S5 podrożał z 2500 zł na jakieś 4300 :|
    (chodzi o *nowy*).
    O to pytałeś? ;)
    Z marketingowego p. widzenia pełen sukces.
    Mogą wypuścić nowe body FF z SR sporo >10 kzł i znajdą chętnych.

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2009-09-24 23:32:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Sep 2009, Pan Piskorz wrote:

    > i tak minimalizowali ryzyko,
    > bo S5 pro to byl nikon (d200?)

    Jest (nie "był"). A przynajmniej wczoraj jeszcze były nówki
    np. na allegro.
    Tak, D200 :)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2009-09-25 00:06:38
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Gotfryd Smolik news:

    > Znajomy zwrócił mi uwagę, że S5 podrożał z 2500 zł na jakieś 4300 :|

    Ja już jakiś czas temu postulowałem wprowadzenie kontraktów terminowych na
    sprzęt foto :>