  • Data: 2018-06-14 08:36:13
    Temat: Re: Nasi posłowie znowu przeszarżowali
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-13 o 17:03, Cavallino pisze:

    > A co to Ciebie obchodzi?
    > Możesz sobie decydować co u Ciebie na wsi się robi, ale dopóki w
    > wielkim mieście nie mieszkasz, to nie masz prawa wypowiadać się na
    > jego temat.
    > To że na wsi idzie przejść pieszo z jednego końca na drugi w pół h,
    > nie oznacza, że wszędzie tak jest.

    Chodzi ogólnie o transport, pełen załadunek pojazdu to już jakieś
    uzasadnienie. Przewożenie powietrza przy jednoczesnym zatruwaniu
    wszystkiego w około i zużywaniu zasobów to jakaś parodia normalności,
    która w jakiś dziwny sposób stała się normą, no, przynajmniej dla
    Ciebie. Wieś czy miasto, nie mają w takim zagadnieniu żadnego znaczenia.

    > i pełen
    >
    > Nie jadę sam, jadę przynajmniej w dwie osoby.
    > Od września w trzy.

    To już trochę lepiej, i przecie nie twierdzę że to akurat Ty zachowujesz
    się nieracjonalnie. Powyżej to był tylko taki przykład na zachowania
    jakichś  80% kierowców osobówek.

    > Do czasu kiedy sąsiad będzie mi dzień w dzień syfił w okno spalaniem
    > plastików, uważam że jadąc samochodem oczyszczam atmosferę spalając
    > syf, który w niej jest.

    Sąsiad robi to nielegalnie - Ty, przynajmniej na razie, nie łamiesz
    prawa, mimo tego że trujecie obydwaj.