  • Data: 2018-06-15 12:46:39
    Temat: Re: Nasi posłowie znowu przeszarżowali
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-14 o 18:23, Cavallino pisze:

    > Mają zasadnicze - w mieście bez sprawnej komunikacji nie da się
    > funkcjonować bez samochodu.
    > Na wsi się da.

    Oj, nie znasz warunków panujących na większości polskich wsi. Np na
    mojej bez auta nie da się funkcjonować. Nie ma sklepów, tak że nawet
    chleba  nie ma gdzie kupić, liczbę kursów autobusów zredukowano do
    jednego, o siódmej rano. Praktycznie z wszystkimi zakupami czy
    załatwieniem spraw urzędowych to do pobliskiego miasta, oddalonego o
    10km. Bez własnego auta nic nie da się zrobić.