  • Data: 2019-10-25 11:58:38
    Temat: Re: Narzędzia Schmith. Co sądzicie?
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pod tym względem Apple też nie jest producentem smartfonów :)

    a) chińczyku, fajne masz modele narzędzi. Poproszę po kontenerze tego,
    tego i tamtego. Na nasadkach proszę wytłoczyć logo wg tego pliku, na
    opakowaniu ma być taka grafika.

    b) chińczyku, tu masz projekt urządzenia i listę komponentów wraz z ich
    wymaganiami. Złóż mi to do kupy, zapakuj w pudełka wg projektu z tego i
    tamtego pliku i wyślij kontenerem do mnie.

    jest różnica:D

    importerem możesz nazwać osobę kupującą praktycznie gotowy produkt
    opakowany wg widzimisię
    producentem tego, wg którego idei jest coś wykonane.