  • Data: 2011-11-16 17:18:19
    Temat: Re: Narzedzia CASE i generowanie kodu
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-16, A.L <l...@a...com> wrote:

    > Popatrz sobie tutaj:
    >
    > http://arxiv.org/abs/0711.0917
    [...]
    > Ale autorzy TEZ nei udziela ci konkretnych informacji na temat swoich
    > klientow.
    >
    > Mozesz tez zobaczyc to
    >
    > http://arxiv.org/abs/cs/0312031
    [...]
    > Oni tez podpisali NDA wiec ci nie powiedza o swoich klientach

    Ale mnie nie interesują ONI, bo ONI nie są stroną w dyskusji na tej
    grupie. Taką stroną jesteś TY (a obecnie również ja). A ty, będąc
    dyskutantem, wyciągasz jako argument coś, czego nikt nie ma szansy
    zweryfikować i trzeba ci zawierzyć na słowo. Ja na ten przykład wcale
    nie mam podstaw wierzyć, że widziałeś kod Prologa na oczy, co dopiero
    pisać w nim komercyjnie (nieważne, pisałeś czy nie, ważne co ja o tobie
    mam szansę się dowiedzieć ze źródeł obiektywnych).

    Dyskusja tak nie działa. Jeśli chcesz poprzeć swoje stanowisko, to
    musisz odwołać się do takich argumentów, które poddają się procesowi
    falsyfikacji.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot